Mardrömmar!

Usch!
Jag har sovit ungefär 3 timmar i natt, jag hade så himla hemska mardrömmar!
Sådana riktigt otäcka...
Större delen av natten spenderades genom att hålla emot och försöka låsa en dörr medan hemska mycket större och starkare människor på andra sidan dörren försökte ta sig in och gud vet vad de tänkte göra med mig.
Nej fy! Jag var helt slut i morse, och har varit trött hela dagen, därför har jag inte orkat blogga förrän nu.

Men nu tänkte jag berätta lite om busdagen vi hade i stallet igår!
Vi var åtta stycken som red ut och galopperade på de djupa snö-fälten! Hästarna tyckte att det var så himla roligt!
Speciellt Kenny, för hon har blivit lite knäpp när vi ridit ut med andra innan efetrsom hon alltid måste vänta på de andra hästarna, men igår behövde hon inte vänta - så hon tyckte det var lajbans!

Jag försökte ta några bilder, mest i farten haha!



En bättre bild på Kennys nya fina, välsittande ridtäcke!




Idag provade jag att rida med ett Novabett, har bara gjort det en gång innan för kanske 2 år sedan.
Kenny var superfin!
Jag undrar om jag ska låna det till dressyrträningen vi ska ha i morgon...
Jag är faktiskt lite nervös, haha!
Men det känns bra ändå, jag hoppas verkligen att han kan hjälpa oss :D


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Haha oj, jobbigt, ja alla strön har ju sina för och nackdelar, skulle sitta fint med någon slags kombination!

2010-02-22 @ 22:50:22
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Men jag är ju bara junior så det är väl 1-110 för mig då?... :P Jag hade kunnat vara med där, det är inget fel på Div. II:an, men det känns liksom som att jag har passerat det stadiet, mentalt i alla fall, jag är redo för lite mer motstånd och högre höjder... xP Om allting går som planerat för detta året så kommer jag och Tage ligga stabilt på 120 till hösten, så då hade det känts lite som en bakslag att vara med där... Men vi får se, det kanske går katastrofalt dåligt på alla tävlingar, då är absolut II:an ett alternativ :P

2010-02-23 @ 11:25:17
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Det var länge sen jag tävlade hästallsvenskan så jag har faktiskt glömt om man får lov att byta, så att junior hoppar högre och senior lägre. Men 110 är väl det högsta man kan hoppa i II:an? :P Om man vill hoppa 120 så måste man vara young rider/senior i I:an eller junior i Elit ;)

2010-02-23 @ 19:01:03
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Det mesta mellan häst & hovf

mysiga bilder :)

2010-02-23 @ 19:35:53
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0