Nu ni!

Nu har jag vaknat till en ny händelserik och spännande dag!

Det som ska göras idag;

1. Kenny ska FLYTTA!
Japp, det är redan dags för Kenny att flytta in i stora stallet. Det gick mycket snabbare än jag trodde! Hon ska få den stora boxen som är direkt till höger innanför dörren, och eftersom jag städade i sadelkammaren för någon dag sedan så kommer det bli lätt att flytta över alla saker - kul! Kommer ta massa bilder i eftermiddag så att ni får se hur fint hon kommer få det!
2a. Jag ska fixa minst en problemlösning för ett av min studiegrupp påhittat företag - klurigt!
2b. Se över mina hemtentor.
3. Jag ska städa huset så gott det går, och så mycket jag hinner.
4. Jag ska göra en planering för mig själv varje vecka som berör mina studier och min mat (är lite dålig på att äta, speciellt när det händer mycket runt omkring) och den första ska göras idag!


Ni vet det där köp-stoppet jag har?
Det fick ta en liten pause igår eftersom de hade rea på hästshopen, haha!
Jag köpte dock nästan ingenting, bara nödvändigheter: Snokrem+flärp till blogg-tränset(rea = 50:-), Glen Gordon-lindor (rea = 120kr), Likit med morotssmak (rea = 50kr), 1kg ört-godis som gör Kenny galen (rea = 30kr).


Snokrem, flärp & lindor


Godiset (+hennes "gamla" likit & hållare för att visa vad det är för nått)

Likit är Kenny favorit leksak nr 2 (bollen kommer såklart 1:a!). Hållaren gör så att hon inte äter upp hela på en gång, vilket hon gjorde i början ch vilket var dyrt och dåligt för magen ;)



Kommentarer
Postat av: Linnéa - http://hastliv.webblogg.se/

hade dem mycket rea på hästshopen? :)

2010-02-04 @ 10:14:16
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0