Nya täcket!

Idag kunde vi åka och hämta Kennys nya täcke :D

Det har blivit lite pimpat också!
Ni får bara se en snabbis-bild idag, i morgon kommer det riktiga bilder när det ligger på modellen ;)



Idag blev det tömkörning inför hoppningen i morgon.
Mamsen har lovat att följa med!
Planen är att bara skutta runt på en kort bana, utan onödigt svårigheter - bara hoppa helt enkelt!
Jag hoppas verkligen att det blir av att vi åker på Pay n Jump nästa helg!

Kenny var i alla fall duktig, men inte speciellt lydig under tömkörningen idag, haha!
Jag tömkörde henne i paddocken där det var ca 50cm snö - och det tyckte hon var jobbigt. så därför fick hon världens busryck iblsnd och bockade och pep! Men oftast var hon fin :)
Det verkar himla nyttigt för henne att gå dessa kortare passen i snön, hon får verkligen lyfta på tassarna!
Det är, som jag nämnde någon gång tidigare, som om det ligger cavalettibommar överallt (alltså kräver samma benlyft).

Hoppas hon busade av dig tillräckligt så att hon kan vara lite focuserad i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Förra ägaren visste att hon hade lite röta, men har aldrig förstått (blivit informerad?) att det var SÅ illa. Det har ju legat gömt iner sulorna, jag har ju inte heller sett hur illa det var förrän hovis plockade av skorna.

Nej, detta få hennes förra hovslagare ta på sig!

2010-02-20 @ 13:19:24
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0