What a difference a week makes

De två kommande veckorna kommer bli helt olika för mig och Kenny.
Denna vecka kommer vara väldigt vanlig fast väldigt lugn, mycket skola, mycket teambuilding mellan mig och Kenny osv. Nästa vecka händer det massor av saker! ;D

Vecka 7

Måndag:
Tömkörning i skritt och trav ca 30 min
Tisdag: Markarbete inne, ca 45 min
Onsdag: Uteritt, bus i skogen, ca 45 min
Torsdag: Tömkörning skritt, trav & galopp ca 30 min
Fredag: Hoppning, banträning, ca 50-60 min
Lördag: Uteritt, skritt, ca 40 min
Södag: Lätt markarbete inne eller ute beroende på vädret ca 30 min

Vecka 8


Måndag:
Uteritt om det inte är för kallt ca 45 min
Tisdag: Dressyrträning för Ulf (A-tränare) ca 30 min - Mamma filmar!
Onsdag:
Beroende på hur träningen var & väder; uteritt eller repetitition
Torsdag: Beroende på vädret Uteritt eller repetition
Fredag: Vila/promenad/Matte är på Scandinavium
Lördag: Pay n Jump i Laholm! - Mamma filmar!
Södag:
Uteritt, bus ca 45 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0