2010 första dag!

Det är svårt att fatta att det var 10 år sedan vi firade milleniumskifte...
Jag minns det faktiskt ganska tydligt..!
Det absolut bästa med nyår 2000 var marabous fyverkerichoklad - minns ni den?
Det "exploderade" i munnen när man åt den, knastrade på tungan. Fantastiskt roligt för en då 9årig Maja! Haha!

Men nu snackar vi alltså 2010, and I've got a feeling, that this years's going to be a good-good year! ;)
Jag har verkligen enorma förhoppningar och förväntningar på det här året..!
Jag tror att jag kommer ha såååå roligt!

Jag tror att jag tänker inleda året med ett hopp-pass, bära eller brista liksom! :D

Får kanske ha lite överseende med att Kenny inte hoppat på över 2 veckor, och att hon bara tömkördes igår ;)


GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA BLOGGISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0