Julen är officiellt utslängd

Haha, det lät lite brutalt - men jag tog i alla fall tag i mig själv och plockade ner allt juligt idag.

Klädde till och med av julgranen och slängde ut den i snön. Egentligen had ejag tänkt att Kenny skulle få den, men den fäller så sjukt mycket barr, att jag vet inte om jag verkligen vill packa in den i bilen X)

Idag ska jag till skolan, och i morgon med: vi ska bli data-utbildade.
Vi ska lära oss att lägga in och analysera enkäter. Party! Eller inte...

Ja ja, det måste göras det också.
Det tråkiga är att jag inte slutar på skolan förrens vid fyra - och då är det döden att ta sig ut ur stan (då ska ju alla andra också åka hem, blä!).
Därför ska Linda hjälpa mig att ta in Kenny dessa två dagarna - och det kommer antagligen inte kulla bli några uteritter, eftersom det kommer ha hunnit bli mörkt när jag kommer till stallet...



Sådanna problem har man aldrig på sommaren....

Kommentarer
Postat av: anna

svar: niiice!namnet kilkenny äger fan(:

2010-01-11 @ 15:01:05
URL: http://annakenny.blogg.se/
Postat av: Karoline

Vad duktig du är som har fått bort julen, själv så har jag inte orkat ta tag i det :)



Kul med så många tävlingar inbokade, pirrigt!

2010-01-12 @ 00:04:03
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0