F A L S T E R B O O O ! ! !

...Där av den ickeexisterande updaten ;)

Jag har haft så fantastiskt roligt!!!
På dagtid har vi haft stenkoll på hoppbanan, på nattid har vi ägt dansgolvet!
Det här var precis vad jag behövde efter allt tråkigt med Kennysnuttan...

Jag tyckte tävlingarna höll lite varierad standard - med Falsterbo är ju ändå alltid
Falsterbo! Huntingen var oslagbar!!!
Kieran Carey är helt klart ett föredöme för alla torrisar inom ridsporten =)
Både han och hans fantastiska häst red verkligen med hjärtat!
Jag var nära till tårar på ärevarvet, och ryste som aldrig förr ♥

I tältet på nätterna var det riktigt bra drag och vi träffade massa roligt folk!
Gud som vi dansat, det gick liksom inte att sluta när det kom bra låt efter bra låt!
Bäst var Taio Cruz's break your heart - den gillas!
Baksidan av sådana fantastiska långa sommarnätter är att morgondagen alltid börjar
med frasen:
"I'm never drinking again...."
;)

Det blev en del shopping och bilder, men dem kommer upp i morgon!

◊ ◊ ◊

Kan passa på att presentera lite tråkig update också, nu när jag inlett med så rolig ;/
  • Jag är mer ridsugen än någonsion efter Falsterboutflykten
  • Den enda veterinären som har utrustning som vi skulle kunna använda oss
    av i utredningen av Kennys vänsterbak tar inte emot fler kunder...
  • Kenny har testats positivt för Borrelia! =(
    Nu återstår ett ytterligare test för att se vilken medicin hon ska få...
  • Prinsessan har dessutom inte slutat brunsta än, så vi måste kanske ultraljuda
    mage efter cystor. Om vi hittar några är jag lite osäker på vad som kommer hända.
    Opperation!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0