Nervousitet

Tänkte bara göra en liten uppdatering av läget.

Idag klockan halv elva ska vi vara hos veterinären.

Jag är så nervös att det gör ont i hela kroppen.
Veterinärerna misstänker att det är något neurologiskt, och gud hjälpe oss om
dem har rätt.
Kennys bakbensmotorik har blivit allt sämre, och nu riktigt släpar hon bakbenen
efter sig. Hon har svårt att hålla balansen och ramlar lätt.
Det är så väldigt jobbigt att se sin älskade häst ha det så svårt att bara gå ut
eller in från hagen...

Idag verkar veterinärerna vilja röntga hennes nacke och halskotor för att upptäcka
eller utesluta att nerver har kommit i kläm där.
Jag kommer helst vilja ta bilder längs hela ryggraden och korset också, samt
ultraljuda henne från öron till svans och då framförallt livmoder och äggstockar
för att se om det finns cystor som påverkar hennes brunstcykel.



Kommentarer
Postat av: Emelie - TÄVLING I BLOGGEN.

sv: Förstår att du är nervös, det är helt värdelöst när man inte vet vad som är fel :/ Men jag håller tummarna att ni nu får reda på felet så att ni kan åtgärda det och Kenny blir frisk!

2010-07-19 @ 12:21:34
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag håller verkligen alla tummar i hela værlden och sænedr en masdsa stryke kramar <3

2010-07-19 @ 16:19:49
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hoppas du fick bra besked hos veterinären! Inte roligt att inte gå och veta ... :/

2010-07-19 @ 20:40:43
URL: http://hfzn.wubi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0