I need you to be ok!

Usch, idag känns det inge bra...

Kenny var så pigg och glad idag att jag tänkte prova att låta henne trava några
steg, och det kändes ungefär som om hennes trav var fyrtaktig.
Som skritt fast spring liksom...
Det kändes inge bra alls =(

Nu känner jag mig både kluven och orolig för vad nästa steg ska bli...

J a g  v i l l  v e r k l i g e n  r i d a  n u !

Det var fem veckor sedan jag red ordentligt idag - FEM!
Jag är så himla inspirerad inför vårt nästa riktiga ridpass och vill verkligen
komma igång med att träna och tävla!
Det är ju på sommaren det är som roligast!
Det finns dock inte så mycket mer att göra än att låta blödningen i Kennys lår
läka ut av sig själv. Medicinen verkar inte hjälpa henne speciellt mycket tyvärr...

Min fina fina Kenny, hon är så tapper!



Samtidigt känns det konstig att det känns såhär illa...
Camilla (equiterapeuten) sa att det antegligen skulle ta ungefär en vecka för blödningen
att läka, men det har ju gått en vecka sedan skadan nu..?
Jag ska avvakta tills efter helgen, sedan ringer jag till henne och frågar om råd tror jag.

Någon som har erfarenhet av blödningar i muskler?
Om inte på en häst så kanske på en människa?

Kommentarer
Postat av: Joelles hästblogg

Sv; det är lungt maja, jag vet vad jag håller på med :P om du ridit min häst någon gång, vilket du inte har, hade du förstått varför jag vill rida på hackamore.

2010-06-25 @ 07:01:27
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Rebecca - 15 årig tävlingsryttare

Glad midsommar :)!

2010-06-25 @ 14:22:14
URL: http://minriddagbok.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

du kan ju testa dino om du vill någon gång ^^

2010-06-25 @ 17:43:59
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0