Frukosterar

Off topic, men ändå!

Jag har precis satt mig ner i stora fåtöljen med datorn och frukosten!

När jag vaknade styrketränade jag i ungefär 20 min, duschade sedan och gjorde i ordning världens bästa frukost.
Jag har haft problem med att jag inte är hungrig på morgonen, och vad jag än får i mig så blir jag jätte-jättehungrig innan lunch. Inget fungerar; Te och smörgås, gröt osv.

Men i samband med att jag började powerwalka i somras har jag börjar göra fiber-smoothies!
Det är gott, går lätt ner och håller mig mätt hur länge som helst - för att inte tala om hur grymt nyttigt det är!
det brukar bli olika smaker från dag till dag, men favoriterna är banan/blåbär och hallon/kiwi.
Idag blev det hallon/kiwi som då även är blandad med 1 dl fiberhavregryn och yoghurt!
Tillsammans med detta tar jag även omega-3 och vitamin/mineraltablett!
De dagar jag powerwalkar längre sträckor innan frukost brukar jag ta Berocca!


MUMS!

 

Jag har förresten kommit på att det händer en del de kommande veckorna - skoj!

v 9
Onsdag: Hämta ett par Sprengerbett att ha på prov
Lördag: Åka med moster på nationell tävling (bra för mig att lära mig lite rutiner på högre tävlingar)

v 10
Tisdag: Dressyrträning för Ulf
Söndag: Tävling på Plönninge 1,00 m

v 11
Tisdag: Dressyrträning för Danne
Onsdag: Dressyrträning för Danne
Söndag: Tävling i Båstad 1,00 + 1,10 m

Detta var det jag kunde komma på på rak arm :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Hahaha älska GHS säger jag bara! SÅ mycket man kan fynda där så det finns inte..



Du får ta o göra det, eller ta en sväng till Charlies, världens bästa butik ;D



Ps. Fiiiin häst du hade måste jag säga!

2010-03-03 @ 12:24:28
URL: http://lovicious.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: haha alla har sina dagar ;)

2010-03-03 @ 19:12:40
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0