Jag har blivit utmanad?

Jag har tydligen blivit utmanad av Freja!


REGLER:
- Har du blivit utmanad så börja med att ange 6 egendomliga/underliga saker om dig själv.
- Ange dessa regler och även vem du blivit utmanad av.
- Sist i inlägget ska du lista/länka 6 nya personer som du vill utmana.
- Kommentera att dem har blivit utmanade och hänvisa till ditt inlägg.



1. Jag bestämde mig vid 4 års ålder för att gifta mig med en (helst rödhårig) Engelsk/Irländsk Greve eller Lord med tillhörande slott, och det är något jag fortfarande står fast vid, haha!
2. Jag kan inte äta utländskt kött, och har därför svårt att äta på resturang eftersom jag inte vet vart det köttet kommer ifrån. Äter såklart inte heller hästkött...
3. Jag fullständigt avskyr alla slags kamphundar och kan inte ens ta vid dem, detta sedan Kenny och min systers häst blev attackerade av en stor svart Amstaff när de gick i hagen...
4. Jag har aldrig varit kär - inte på riktigt.
5. Jag är supersentimental och gråter väldigt lätt i rörande situationer (om någon är snäll mot mig eller om jag ser på en fin film).
6. Jag älskar England. Jag har rest till England 9 eller 10 gånger och älskar det mer och mer varje gång, mest älskar jag normerna, spårket och den fantastiska naturen. Jag tänker flytta dit när jag hittat min Greve, haha!


Jag utmanar:

Linn
Kristina
Emelie
Petra
Jenna
Astrid



Kommentarer
Postat av: emelie nordström. tränings/tävlings blogg

sv; ja det kan jag tänka mig! utmaningen är antagen;)

2010-03-05 @ 14:35:26
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amstaff är ingen kamphund! Du använder ett begrepp som du inte ens vet vad det betyder... Suck

2010-08-24 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0