Kort inlägg!

Det får bli ett kort inlägg om en lång dag!

Jag har ju varit med min moster på tävling idag, första för henne och Kentucky (hennes drop-dead-gorgeous hingst) sedan september och det blev en klockren nolla!
Kentucky var hur lugn som heslt ända tills hon satt upp, då blev han supertaggad och hoppade några helt enorma språng på framhoppningen!
Inne på banan var han om möjligt ännu mer laddad, men han är så försiktig av sig att han inte var i närheten av en endaste bom. Dock var det en del som red fortare och nästan 'hetsigt', men det räckt till placering i alla fall!

Jag tycker att det är så himla kul att följa med min moster på tävlingar!
Vi snackar om så himla intressanta saker, och jag får alltid höra nya grejer om hur det var när hon var nere i europa bland alla storstjärnorna! Plus att jag alltid får en massa tips rörande Kenny :)
Idag var både jag och Amanda med och hjälpte till, så det var extra kul och lättare (när man är fler) ;)
Det var förresten även helt sjukt många startande!
Även om höjden kändes överkomlig för mig och Kenny så hade vi nog aldrig haft en chans mot nära 200 andra startade, haha!

Kenny fick lite ledigt idag, mot sin vilja haha!
Jag befarar att hon kommer vara superpigg i morgon, för hon var sååå på G idag när jag skulle göra lite ljusterapi på henne ;D
Men vi myste mycket, och borstade och terapi'ade med lampan - sedan fick hon lite extra gott i sin lekboll innan jag åkte hem!
Min lilla stjärna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa kul att det gick bra för Emma :)) Vilka klasser tävlade hon med Kentucky? :))

2010-03-08 @ 13:33:22
URL: http://petraebbesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0