Den säkra sidan.


Efter lite velande beslutade jag min för att inte hoppa på Pay n Jumpen idag.
Mina argument för var ju att vi behöver runtin och för att Kenny behöver
vistas på många tävlingsplatser, och emot talade det faktum att hon vilat i 3
dagar och jag inte vill riskera att överanstränga henne...
Saken är ju faktiskt den att Kenny har varit himla kool på de senaste tävlingarna.
Hon verkar så himla värdsvan och lugn, så hon verkar inte behöva utsättas
för det bara för syftets skull längre :)

Därför tänker vi satsa på en uteritt idag, upp på berget tänkte jag - det var länge
sedan nu! Bästa rundan ever..!

Sedan vid sjutiden kommer Johanna beväpnad med sin systemkamera, och så
hoppas vi kunna ta lite fina bilder på mig och Kenny när vi rider barbacka :D

Nu ska jag bara dreggla lite över innan jag åker till stallet!
Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0