Mysig uteritt, men lite omotiverad!

Jag känner mig lite omotiverad idag...
Det känns inte sådär jättekul inför tävlingen i morgon, och det brukar det
alltid göra...
Kanske har det med min mörbultade kropp att göra...

Idag hämtades i alla fall sadeln efter omvärmningen, och nu ligger den verkligen
som ett smäck på Kenny! Jag tänker dock köra med fårskinnspad under tills
låsningen i ryggen är helt bra :)

Idag blev det en mysig uteritt med sadel och kombinationsbettet!
Vi skrittade en hel del i den härliga vårsolen, galopperade i friskt tempo på grusvägar
och i skogen, och tillslut klättrade vi lite och tog ett skutt över ett dike :)
Hon kändes superfin faktiskt, skönt det med tanke på missförståndet igår!


Fiiina Kenny ♥

I morgon ska jag försöka hinna åka in till tävlingsplatsen (hemmaplan ju!) på
vägen till stallet för att se om jag kan få tag på överdommaren...!
Ska försöka diskutera mig till att få rida henne på kombinationsbettet då hon
ju faktiskt går allra bäst på det!
Hon har svårt att lita på bett, och gillar inte riktigt hackamorets hävstång, så
detta är perfekt! Hoppas de förstår vad jag menar..!

Eftersom jag åker iväg själv i morgon blir
det kanske svårt att få tag i någon som filmar,
speciellt om jag rider båda klasserna...
Men vi får se, kanske har jag tur!



Wish me luck!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Får man inte rida på kombinationsbett?

2010-05-15 @ 22:35:50
Postat av: Maja

Lina

Det kom inte med någon adress till din kommentar så jag svarar här.

Jo, vanliga kombinationsbett går säkert bra, men eftersom mitt är 'hemmagjort' (jag har ju bara satt en snokrem mellan bettringarna) så vill jag försäkra mig om att det är ok ;)

2010-05-15 @ 23:12:44
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer jag hit ofta?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0